Vælg en side

Trænger du til at få opdateret dit syn på kommunikation og journalistik?

Så skal du være hurtig på mandag 12. november, for hér starter indskrivningen til Mediernes Efteruddannelses kurser i første halvår af 2019.

Kurset “Kommunikatørens nye opgaver -Kommunikation 4.0” fra Lumholt & Stahlschmidt, er et af de kurser, som forventes at blive fyldt hurtigt. Kurset er populært. Der bliver rift om pladserne – så det gælder om at være hurtig ved tasterne.

Find tilmeldingslinket til Århus-kurset 31. jan./1. feb. her og linket til Københavns-kurset 7. og 8. feb. her.

Karen Lumholt underviser i kommunikatørens mange nye roller og opgaver i en digital tid og Anders Stahlschmidt bidrager med en workshop om live events.

Tidligere kursister siger om kurset

  • Meget engageret underviser med stort overblik og overskud. Det hidtil bedste DJ-kursus, jeg har deltaget i 🙂
  • Karens kursus er rigtigt godt. Højt fagligt niveau, og hun er en energisk underviser, der ikke spilder tiden. Som kursist føler jeg virkelig, at jeg får value for den tid, jeg bruger på det.
  • Var særligt begejstret for de konkrete eksempler… Meget konkret og brugbart!
  • Kursets høje faglige niveau og meget konkrete fokus. En ny måde at forstå kommunikation på sociale medier.
  • Underviserens nærvær og evne til at redegøre for et stort og komplekst emneområde på kort tid.
  • Meget kompetent underviser, også sympatisk. Kursets to dage giver tid til reflektion og uddybning.
  • Tusind tak for et vildt brugbart kursus. Jeg er fan af din måde at undervise på. Du har en skøn energi og ro – og så har du den erfarnes evne til at improvisere og sadle om undervejs. Jeg er vild med det. Stor begejstring herfra.
  • Superrelevante emner – lige hvad jeg havde håbet på.
  • MEGET TILFREDS. Tak for et godt kursus.
  • Meget – for mig – relevant stof.
  • Dejligt at det var så konkret og ‘hands on’ – og at den bagvedliggende teori også blev gennemgået.
  • Dejligt at kurset strakte sig over to dage. Det gav mulighed for at synke stoffet, inden repetitioner og nyt stof blev fyldt på næste dag.
  • Dejligt at der kun var 14 deltagere på kurset. Det gav tid og plads til at komme i dybden med alle spørgsmål.

Pressens Uddannelsesfond blåstempler

Mediernes Efteruddannelse samler 32 forskellige udbydere af kurser og efteruddannelse inden for medier, journalistik og kommunikation. Pressens Uddannelsesfond står inde for kvaliteten, har godkendt kurserne og støtter mange af dem med knap 50 pct. af prisen (refunderes).

Lumholt & Stahlschmidt er én af de 32 udbydere. En anden er Danmarks Medie- og Journalisthøjskole, som traditionelt har stået for hovedparten af uddannelserne. Nu er der kommet flere udbydere, som bl.a. dækker området nye, digitale medier.

Se flere af Karen Lumholts kurser i strategisk kommunikation her.