Vælg en side

Karen Lumholt underviser i Dansk Kommunikationsforening (DKF) sammen med Benjamin Rud Elberth, som er digital chef i Geelmuyden Kiese.

Deres fælles kursus handler om hvordan mediebilledet ændrer sig i den digitale tidsalder og hvordan dette påvirker den politiske deltagelse og mobilisering. Og hvordan kommunikatører derfor må ændre mindset.

I den digitale tid, som vi befinder os i, bliver vores forestilling om kommunikation radikalt udfordret. Modtagerne er ikke længere modtagere, men i lige så høj grad som organisationer og virksomheder blevet afsendere af budskaber.

Det stiller nye krav om inddragelse af brugere og borgere som medproducenter. Og det stiller nye krav til vores forestillinger om hvad en god strategi er. Strategier er i stigende grad dynamiske og professionel kommunikation må i højere grad tænkes dialogisk, relationelt og cirkulært.

Se mere her: http://www.kommunikationsforening.dk/menu/arrangementer/kurseruddannelser/virksomhederne-og-de-nye-meningsdannere-politisk-deltagelse-i-sociale-medier